  • 1. Data: 2002-08-20 07:22:55
    Temat: Remont mieszkania
    Od: "Dagmara" <m...@w...pl>

    Robiłam trochę remontów w tym roku, rachunki są dosyć wysokie i problem w
    tym, że po moich wstępnych obliczeniach okazało się, że zwrot podadtku jest
    większy niż pobrana zaliczka przez US. Jak to jest, czy zostanie mi
    zaniechany podatek na rok następny?

  • 2. Data: 2002-08-21 08:34:46
    Temat: Re: Remont mieszkania
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Dagmara" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    > większy niż pobrana zaliczka przez US. Jak to jest, czy zostanie mi
    Nie słyszałam o zaniechaniu poboru zaliczek na podatek z tytułu remontów.Nie
    rozliczone kwoty w jednym roku przechodziły na następny rok i przy rocznym
    rozliczeniu następnego roku były uwzględnione.O zaniechanie poboru
    występowałam tylko gdy rozliczałam zakup mieszkania.
    Jolka