  • 1. Data: 2005-02-13 23:49:53
    Temat: Renta
    Od: Fama <f...@o...pl>

    Czy osoba będąca na rencie (bez okreslenia grupy, to chyba jest 3 grupa?)
    może pracować? Ta osoba ma rentę przyznaną do września 2005 r. Czy istnieje
    obawa, że jak rencista załapie się na jakąś pracę, to ZUS już tej renty nie
    przedłuży?

    Pozdrawiam,
    fama

  • 2. Data: 2005-02-14 00:52:38
    Temat: Re: Renta
    Od: "interpio" <i...@d...pl>

    Witam

> [...]
    istnieje
    > obawa, że jak rencista załapie się na jakąś pracę, to ZUS już tej renty

    To jest podstawowe pytanie jakie zada Pani lekarz orzecznik na badaniu.
    Ogólnie rentę pomimo obiegowej opini, trudno jest dostać. Mojemu sąsiadowi,
    chorującemu na ciężką anemię zabrali rentę. Ja musiałem udowodnić, że mi
    nogi nie odrosną ;-)
    Mimo wszystko, życzę powodzenia i dużo zdrowia.
    Piotr

    --
    1. Ruch zastępuje wiele leków, ale wszystkie leki świata nie zastąpią ruchu.
    2. pl.rec.rowery i wszystko jasne.