  • 1. Data: 2004-11-18 18:55:22
    Temat: Reprezentacja i Reklama w KH
    Od: "Marta" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Przykład:
    1.Handlujemy towarem który musi posiadac instrukcje obsługi.
    -jak księguje FVZ za instrukcje, co z VAT ?
    2.Katalog produktów lub oferta handlowa, to samo pytanie?

    Pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2004-11-19 19:31:40
    Temat: Re: Reprezentacja i Reklama w KH
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004, Marta wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Przykład:
    >+ 1.Handlujemy towarem który musi posiadac instrukcje obsługi.
    >+ -jak księguje FVZ za instrukcje, co z VAT ?

    ...no jak dla mnie instrukcja obsługi to ani reprezentacja
    ani reklama tylko "towar handlowy podstawowy" :], czyli
    taki sam jak każdy inny...
    Dobrze rozumiem że sprzedajesz owe instrukcje OSOBNO ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)