  • 1. Data: 2007-03-30 18:09:22
    Temat: Rezygnacja z Karty Podatkowej
    Od: Krzysztof Kozak <k...@o...pl>

    Witam serdecznie. Prowadze dzialalnosc w formie karty podatkowej(usugli
    remontowe maszyn cnc i automatyka przemyslowa), jednakze chcialbym jak
    najszybciej przejsc na podatek liniowy, i na ksiege przychodow i rozchodow,
    czy jest w ogole mozliwe zrezygnowanie z karty w ciagu roku, jesli tak to w
    w jaki sposob? Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2007-03-31 14:41:16
    Temat: Re: Rezygnacja z Karty Podatkowej
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Kozak" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czy jest w ogole mozliwe zrezygnowanie z karty w ciagu roku, jesli tak to
    > w jaki sposob? Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam:)

    Nie jest mozliwe. Chyba, ze przerejestrujesz dzialalnosc na kogos innego i
    ten wybierze inna forme
    opodatkowania.

  • 3. Data: 2007-03-31 15:26:35
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał

    > Nie jest mozliwe. Chyba, ze przerejestrujesz dzialalnosc na kogos innego i
    > ten wybierze inna forme
    > opodatkowania.

    Nie jestem taki pewny.
    Jakieś 20 lat temu zrezygnowałem z karty podatkowej i przeszedłem na zasady
    ogólne, a było to we wrześniu. Nie było problemu. Na pewno nie da się
    przejść na liniowy lub z niego zrezygnować w trakcie roku gdy się już jest
    na zasadach ogólnych, ale z karty podatkowej wejść na zasady ogólne to się
    chyba da. Ewentualnie może się nie dać wejść na liniówkę w trakcie roku i
    trzeba wejść w 3 stawki.

    EWa