  • 11. Data: 2013-08-21 00:14:10
    Temat: Re: Rodzinny przekaz działki budowlanej.
    Od: "asasa" <a...@a...as>

    Użytkownik "universis" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:db3f3dbd-df27-4853-8cc6-dc61aee898a3@googlegrou
    ps.com...
    Witam wszystkich. Niedługo dostanę od mojej ciotki / siostra mojej matki / -
    działkę budowlaną. Nie wiem na jakich zasadach mamy to zrobić tak żeby było
    dobrze z jednej strony i podatek od tej działki - powiedzmy umiarkowany. Na
    prawie się kompletnie nie znam. Proszę o pomoc w temacie.

    w 200% zgadzam sie z witkiem.

    zreszta w necie mozna znalezc zale i lament takich co juz taka operacje
    zrealizowali.

    a pozniej ich wyczesali kontrolerzy.