  • 11. Data: 2010-01-20 08:56:46
    Temat: Re: Rozliczenie dochodu z akcji.
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > a jest gdzies tez rubryczka starty z lat ubiegłych co byś mógł przenieść
    > na następny rok (albo z poprzedniego roku)?

    PIT38 pozycja 29

    Pozdrawiam
    tp

  • 12. Data: 2010-01-20 12:39:13
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "tp" napisał w wiadomości news:hj4ru2$pmf$1@news.interia.pl...

    > Ogólnie:
    > Z Domu Maklerskiego dostaniesz Pit 8C, rozliczasz to OSOBNO NA PIT38.

    Dzięki. A czy ja muszę sam do nich iść, czy sami mi przyślą? To jest DM BZ
    WBK.

  • 13. Data: 2010-01-20 13:31:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > Hmm
    > http://pit.wieszjak.pl/faq/204584,Czy-mozna-odliczyc
    -straty-z-funduszy-inwestycyjnych.html
    > Ale wynika z tego, że tylko giełę można odliczać, a TFI już nie. Gdzie tu
    > sens, gdzie logika? :/

    Hint: budżet centralny.

  • 14. Data: 2010-01-20 13:31:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ajgor wrote:
    > U?ytkownik "tp" napisa? w wiadomo?ci news:hj4ru2$pmf$1@news.interia.pl...

    > Dzieki. A czy ja musze sam do nich i?ae, czy sami mi przy?l?? To jest DM BZ
    > WBK.

    mają przysłać.

  • 15. Data: 2010-01-20 15:42:15
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "tp" napisał

    > sami mi przyślą?

    o ile dobrze pamiętam, do końca lutego najpóźniej....

    Pozdrawiam
    tp

  • 16. Data: 2010-01-20 17:14:47
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "tp" napisał w wiadomości news:hj76ol$efk$1@news.interia.pl...

    OK. Już wiem, na czym stoję. Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    A czy dochód z akcji też można dzielić na dwoje małżonków?:)