  • 1. Data: 2005-01-20 00:14:01
    Temat: Rozliczenie z zagranicą
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    znajomy ma okazję pisać program dla Duńczyków. Oni chcą albo faktury
    (znajomy nie ma DG) albo jakiejś innej umowy. Ponoć u nich nie ma UoD,
    tylko jakieś kontrakty.

    Mogę jakoś pomóc znajomemu? Ktoś z Was wie, jak się takie rzeczy rozwiązuje?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2005-01-21 15:58:20
    Temat: Re: Rozliczenie z zagranicą
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    > Mogę jakoś pomóc znajomemu? Ktoś z Was wie, jak się takie rzeczy
    > rozwiązuje?
    >
    > --

    przyjdzie na konto to się z tego rozlicza dochodowo i już.

    pozdr

  • 3. Data: 2005-01-22 01:34:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 21 stycznia 2005 16:58, gdy Kula napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Wypisuje po angielsku INVOICE ze swoimi danymi, sumą i nr konta. Jak
    > przyjdzie na konto to się z tego rozlicza dochodowo i już.

    A możesz to opowiedzieć zrozumialej dla laika?