  • 1. Data: 2005-01-20 07:13:58
    Temat: remanent
    Od: "news.tpi.pl" <e...@n...pl>

    witam

    na koniec 2004 rok pozostalo mi np. 100 zł w towarze w sklepie, w styczniu
    mialem sprzedaz netto 50 zł a koszty styczniowe 40 zł , czy w pit 5 za
    styczen wykazuje koszty w wysokosci 100 + 40 zł = 140 czy tylko 40 zł a
    te 100 zł z remanentu poczatkowego uwzglednie dopiero na koncu roku 2005 .

    jan

  • 2. Data: 2005-01-20 12:00:06
    Temat: Re: remanent
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    news.tpi.pl wrote:

> [...]
    > te 100 zł z remanentu poczatkowego uwzglednie dopiero na koncu roku 2005 .

    Pita za styczen po prostu nie wysylasz.....

    A gdy juz bedziesz mial odpowiedni dochod to remanentu nie uwzgledniasz..
    dopiero w rocznym PIT
    (popatrz do instrukcji KPiR

    Boguslaw