  • 1. Data: 2005-01-03 10:38:51
    Temat: Rozliczenie zaliczki-przedpłaty POMÓŻCIE
    Od: Grażyna<G...@i...pl>

    Mam problem z udokumentowaniem rozliczenia przedpłaty.
    Konkretnie: świadczę usługi dla banku w pośrednictwie kredytowym,
    prowadzę działalność jednoosobowo , rozliczam sie KPIR. Zawarłam z
    bankiem umowę na podstawie której została mi przelana na konto
    zaliczka na poczet wynagrodzenia za usługi pośrednictwa. Umowa
    obliguje mnie do rozliczenia sie z tej zaliczki najpóźniej w okresie 6 m-
    cy. I teraz mój problem :) w chwili otrzymania zaliczki wystawiam fa - w
    treści"sprzedaż usług - zaliczka" na całą kwotę zaliczki. Na koniec
    każdego miesiąca rozliczam sie z nimi zestawieniem z którego wynika
    wysokośc należnego mi wynagr. za wykonane usługi ale jakim
    dokumentem mam wprowadzić w przychód dokładnie tą kwotę która
    jest przychodem w tym m-cu? Bo Fa zaliczkowa nie jest przychodem.
    Czy teraz powinam wystawic znowu fa? Jak ją wystawić skoro zaliczka
    była dużo wyższa od niej?Czy napewno zapłacenie mi z góry za 6 m-cy
    nie obliguje mnie do zaliczenia tego w przychód w miesiącu otrzymania
    pieniędy i wystawienia fa na całość otrzymanej kwoty? PILNE!!! prosze
    pomóżcie

    -> http://usenet.pomocprawna.info