  • 1. Data: 2002-08-01 13:24:09
    Temat: Rozp. MF w sprawie OC doradców podatkowych z 24 lipca 2002
    Od: "buba" <1...@w...pl>

    hmmm... mam nadzieje ze to rozporządzenie nie dotyczy osób prowadzących
    ksiązki na podstawie licencji MF

    rozporządzenie dotyczy osób o których mowa w art 2.1 ustawy o doradztwie, a
    art. 2.1 mowi o prowadzeniu na rzecz podatnikow ksiag i ewidencji
    podatkowych, ale z zastrzeżeniem ust 3 , ktory mowi ze nie uwaza sie za
    doradztwo czynnosci wykonywanych w imieniu i na rzecz podatnika przez osoby
    uprawnione na podst. odrębnych przepisów , polegajacych na prowadzeniu ksiąg
    i sporządzaniu deklaracji...... uuffff

    czyli jak mam tylko licencje tio nie muszem sie martwic...jezeli sie myle to
    prosze mnie wyprowadzic ( z błędu ) ;-)))))

    pozdr

    buubbaaaaaa