  • 1. Data: 2007-06-30 14:31:30
    Temat: Ryczałt - sprzedaż sklepu internetowego
    Od: "clk" <s...@t...info>

    Witam,
    mam pytanie odnosnie DG na zasadach ryczaltu:
    - czy mozna sprzedac program (dokladnie sklep internetowy na licencji)
    kupiony od firmy programowej innej firmie, ja ten sklep nie utworzylem wiec
    dla mnie to jest produkt ale na licencji.

    - czy moj tato prowadzac DG na zasadach ryczaltu moze wystawic rachunek
    mojemu szfagrowi na towar. Towar jest dotowany przez Urzad Pracy- dokladnie
    chodzi o laptopa bo jest mozliwosc kupna go taniej bez posrednikow z
    minimalnym narzutem w hurtownii komputerowej.