  • 1. Data: 2002-10-26 15:04:19
    Temat: Samochod na firme i wystawianie FV
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    Kupilem sobie sam. osobowy z hom. na ciezarowy (tak to chyba jest) i mam
    pytanie - jak mam wystawic dojazd do klienta - kilometry * st*VAT ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-26 20:19:36
    Temat: Re: Samochod na firme i wystawianie FV
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "roo" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kupilem sobie sam. osobowy z hom. na ciezarowy (tak to chyba jest) i mam
    > pytanie - jak mam wystawic dojazd do klienta - kilometry * st*VAT ?

    może być i tak
    jak ci zapłaci...

    nie ustaliłeś wcześniej z klientem???

  • 3. Data: 2002-10-27 14:31:18
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    Na razie chce sie dowiedziec jak prawnie to wyglada.

  • 4. Data: 2002-10-27 19:27:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Na razie chce sie dowiedziec jak prawnie to wyglada.
    >

    > Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    A mozesz rozszerzyc problem.
    Pomimo dwoch postow nie bardzo rozumiem jaki masz kłopot.

    Karol

  • 5. Data: 2002-10-28 08:16:43
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Na razie chce sie dowiedziec jak prawnie to wyglada.

    Prawo się tym nie zajmuje
    Cena zależy od wzajemnych ustaleń

  • 6. Data: 2002-10-28 11:35:15
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    > A mozesz rozszerzyc problem.
    > Pomimo dwoch postow nie bardzo rozumiem jaki masz kłopot.
    >
    > Karol

    Jestel laikiem w tym temacie i chce sie upewnic, ze: majac samochod na
    stanie - wszystkie rzeczy z nim zwiazane (paliwo, myjnia, naprawy) wrzucam w
    koszty - jako, ze moi klienci znajduja sie poza moim miastem musze tam
    dojezdzac. Chce sie upewnic, ze wystawiajac FV z ausluge dolicze koszty
    dojazdu stawka_za_km*km*VAT i nikt mi nie zarzuci, ze cos z tym jest nie
    tak - np. klient, ze mu za duzo policzylem za przyjazd - ja mu na to pokaze
    ustawowa stawke za kilometr i bede "czysty".

    Czy dobrze mysle ?

  • 7. Data: 2002-10-28 11:51:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "roo" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    pokaze
    > ustawowa stawke za kilometr i bede "czysty".

    Przeciez to sprawa pomiedzy klientem a Panem ile mu Pan policzy.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-10-28 11:59:12
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > tak - np. klient, ze mu za duzo policzylem za przyjazd - ja mu na to pokaze
    > ustawowa stawke za kilometr i bede "czysty".

    Nie ma ustawowej stawki za kilometr (w twoim rozumieniu)
    Są takie stawki do rozliczania użycia prywatnego samochodu do celów służbowych, ale
    te ciebie nie obchodzą.

  • 9. Data: 2002-10-29 17:46:32
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    Ok - czyli na FV moge wystawic: Dojazd ilość_km * stawka*VAT

    Dzieki

  • 10. Data: 2002-10-30 08:13:35
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Ok - czyli na FV moge wystawic: Dojazd ilość_km * stawka*VAT

    Oczywiście!
    Najprościej 1 zł/km