  • 1. Data: 2002-10-25 18:09:01
    Temat: przekroczony termin
    Od: "roman" <r...@w...pl>

    Nie zlozylem do ZUS-u, do 15-tego pazdziernika, deklaracji DRA + RZA :(
    Ale wpłate składek dokonalem 15.10.2002.
    Co zrobi mi ZUS jak zrobie to 28-ego ?!

  • 2. Data: 2002-10-27 15:10:56
    Temat: Re: przekroczony termin
    Od: "kundalini" <b...@g...pl>

    Użytkownik "roman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie zlozylem do ZUS-u, do 15-tego pazdziernika, deklaracji DRA + RZA :(
    > Ale wpłate składek dokonalem 15.10.2002.
    > Co zrobi mi ZUS jak zrobie to 28-ego ?!

    Prawdopodobnie nic.
    Zrobiłem tak już z 5 razy... :)

    pozdrawiam
    k.

  • 3. Data: 2002-10-27 20:48:15
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Prawdopodobnie nic.
    > Zrobiłem tak już z 5 razy... :)

    Dokładnie, dla ZUS najważniejsze są pieniążki, znaczniej mniej ważne
    spóźnienie z deklaracją, niby mogą wystawić jakąś karę, ale raczej od tego
    odstępują. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

  • 4. Data: 2002-10-31 19:02:13
    Od: "roman" <r...@w...pl>

    Dzieki, za rady, zlozylem deklaracje, pani uprzemie je przyjeła ,uff
    Roman
    Użytkownik Budzik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@b...poznan.pl...