  • 1. Data: 2005-06-07 12:03:41
    Temat: Samochod osobowy w DG
    Od: "seba" <s...@g...com>

    Witam

    Jeśli jestem współwłaścicielem samochodu osobowego, jest on zarejestrowany
    na żonę i tylko ona jest wpisana w dowodzie rejestracyjnym.
    Czy mogę taki samochód wciągnąć jako ST i go amortyzować oraz rozliczać jako
    koszty paliwo itp.

    Jak wygląda wtedy sprawa np ubezpieczenia takiego samochodu ? Ponieważ
    polisa i faktura będzie wystawiona na dane z dowodu rejestracyjnego. Czy
    mogę to też wrzucić w koszty?

    Proszę o pomoc
    Seba

  • 2. Data: 2005-06-07 13:02:55
    Temat: Re: Samochod osobowy w DG
    Od: "WP" <w...@s...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak wygląda wtedy sprawa np ubezpieczenia takiego samochodu ? Ponieważ
    > polisa i faktura będzie wystawiona na dane z dowodu rejestracyjnego. Czy

    Księgowa powiedziała, że można pod warunkiem oczywiście że jest wspólnota
    majątkowa.
    Polisa i dowód na małżonkę tj właściciela samochodu.