  • 1. Data: 2005-06-07 09:12:33
    Temat: która firma leasingowa (samochód)
    Od: ulapod <u...@g...pl>

    Chcę kupic auto osobowe w leasingu operacyjnym.
    Którą firmę polecacie? Ja zastanawiam się pomiędzy EFL a BPH Leasing, innych
    nie znam. Mozę cos poradzicie?

    ula

  • 2. Data: 2005-06-07 09:47:27
    Temat: Re: która firma leasingowa (samochód)
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Chcę kupic auto osobowe w leasingu operacyjnym.
    > Którą firmę polecacie? Ja zastanawiam się pomiędzy EFL a BPH Leasing,
    > innych
    > nie znam. Mozę cos poradzicie?

    Ja z FL jestem zadowolony. Czesto swoje marki samochodow maja firmu
    leasingowe, jak Toyota Leasing czy VW leasing i mysle ze powinny tez byc w
    miare bezpieczne, w koncu kojarza sie z markami samochodow i zwiniecie sie z
    rynku moglo by sie odbic na sprzedazy samochodow. (tak mi sie tylko wydaje).

    Adam

  • 3. Data: 2005-06-08 07:46:53
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    ulapod napisał(a):
    > Chcę kupic auto osobowe w leasingu operacyjnym.
    > Którą firmę polecacie? Ja zastanawiam się pomiędzy EFL a BPH Leasing, innych
    > nie znam. Mozę cos poradzicie?

    Moje analizy mówiły, że należy wybrać ofertę EFL ale ostatecznie
    wybrałem Volskwagen Leasing bo mieli promocję (wyprzedaż Skody) :)
    EFL'owi niewiele wtedy brakło a zadowolony byłem z jakości kontaktów.

    Zobacz jeszcze ofertę BZWBK. FuturaPrime jest groższy.
    ogólne oferty leasingodawców znajdziesz na portalach finansowych

    --
    Krisso