  • Data: 2005-02-25 10:58:31
    Temat: Składki ZUS
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu ZUS ułatwił życie podatnikom kopiując ostatnio złożony druk
    DRA na kolejny miesiąc, dzięki czemu nie trzeba co miesiąc do nich latać z
    nowym drukiem.

    Wszystko ładnie, ale ja ostatni raz taki druk złożyłem co najmniej rok temu
    jak nie dwa. Od tego czasu poszczególne składki uległy zmianie. I w tym
    momencie pojawia się moje pytanie.

    Czy ZUS sam się domyśli, że do tej pory płaciłem minimalne składki i je sam
    zaktualizuje?
    Czy może od dwóch lat naliczają mi składki w wysokości jaka podałem na
    ostatnim druku DRA?
    Czy w związku z tym muszę za każdym razem, gdy składki ulegną zmianie
    składać nowy druk DRA?

    Dzięki za odpowiedzi.