  • 1. Data: 2003-03-10 08:53:46
    Temat: symbol pkwiu na fakturze
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Oto moj "prblem".
    Dostalem oferte pewnej firmy, w ktorej to ofercie zaleca ona zakup pkwiu na plycie
    cd, uzasadniajac to faktem, iz od dnia 1 kwietnia 2003 trzeba bedzie umieszczac
    symbol pkwiu na _kazdej_ fakturze, rowniez przy stawce vat 22%.
    Sprawdzilem rozp. wykonawcze do ustawy o VAT, nie ma takiej zmiany. Pytanie? Czy mam
    stara wersje (raczej nie wchodzi w gre - marcowa aktualzacja lexa), czy jest jakies
    inne zrodlo wprowadzajace taki wymog, czy moze przedmiotowa firma chce co nieco
    zarobic na naiwnych? Moze ktos spotkal sie z tym problemem?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-03-10 19:04:37
    Temat: Re: symbol pkwiu na fakturze
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "S.Koper" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nieco
    > zarobic na naiwnych? Moze ktos spotkal sie z tym problemem?
    Też jest to dla mnie coś nowego ale może coś przegapiłam.
    Wiola