  • 1. Data: 2006-04-03 13:36:54
    Temat: Sklep internetowy.
    Od: "Rysiek" <k...@o...pl>

    Witam,
    prowadzę tradycyjny sklep i chciałbym prowadzić też sprzedaż przez sklep
    internetowy.
    W ewidencji dział. gosp. mam wpis: Sprzedaż detal. w niewyspecjalizowanych
    sklepach.
    + kilka innych.
    Czy powinienem rozszerzać wpis o PKD związane ze sprzedażą przez internet (o
    ile takie istnieje ) ?
    pozdrawiam i dzięki za pomoc Rysiek

  • 2. Data: 2006-04-03 14:07:23
    Temat: Re: Sklep internetowy.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rysiek,

> [...]
    > + kilka innych.
    > Czy powinienem rozszerzać wpis o PKD związane ze sprzedażą przez internet (o

    52.61.Z

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl