  • 11. Data: 2009-11-28 10:04:32
    Temat: Re: Sorry - źle zapodałem ostatnie pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Nov 2009, Herald wrote:

    > Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:06:22 +0100, Maddy napisał(a):
    [...nieistotne...]
    > Cytat z twojego postu:
    > //

    No i co Ci nie pasuje?
    Odpowiedź Maddy na list Piotrka będący odpowiedzią na post Maddy.
    Prawidłowo.
    Nowa wrotka (jako treść wstawiana przez cytującego) *nie* jest
    poprzedzana znakiem cytowania, w poście Maddy cytującym post
    Piotrka jest wiec jeden znak cytowania przed wrotką Piotrka
    (o treści "Maddy") - bo niby ile by miało być?

    A że jest tam treść "oryginału" od $tipa, która jest niepodpisana,
    bo Piotrek przyciął pierwszą wrotkę (zostawiając treść od $tipa),
    to może się doliczyć nie umiesz - ale to już nie zasługa Maddy ;)

    > Drugi wiersz w cytowanym fragmencie.

    Przecież prawidłowy.

    BTW, OT: korciło mnie, żeby zmienić swój znak cytowania.
    Byłaby szansa na kolejnego flejma ;) (bo to NIE jest prawda, ze znakiem
    cytowania powinno być "> " - nim się rozpleniły ograniczenia
    "pewnych programów" :P, cytowanie z różnymi prefiksami pozwalało
    na znacznie lepszą czytelność treści.

    pzdr, Gotfryd