  • 1. Data: 2004-01-24 20:06:32
    Temat: Spor z US
    Od: "AG" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Mam prosbe o Wasza pomoc w temacie jak nizej.
    Od 2002r posiadamy należność niezapłaconą, zaliczona do przychodów. Księga
    Przych. i Rozchodów.
    W pażdzierniku 2003 postanowienim sądu, wobec podmiotu będącego naszym
    dłużnikiem ogłoszono upadłość, która się toczy.
    W oparciu o to, należność jako nieściągalną zaliczyliśmy do k.u.p.
    Czy słusznie? Czym się podeprzeć, gdyz US zanegowal nasze postepowanie.

    Anna

  • 2. Data: 2004-01-24 21:43:46
    Temat: Re: Spor z US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Jan 2004, AG wrote:
    [...]
    >+ W pażdzierniku 2003 postanowienim sądu, wobec podmiotu będącego naszym
    >+ dłużnikiem ogłoszono upadłość, która się toczy.

    Jak rozumiem: oznacza to *teoretyczną* możliwość, że dostaniecie
    jeszcze (przynajmniej część) należności od likwidatora, tak ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)