  • 1. Data: 2004-01-24 19:00:16
    Temat: Odliczenia kosztow za studia podyplowowe w rozliczeniu rocznym
    Od: Adam R. <a...@w...pl>

    Witam
    Czy odpłatne ksztalcenie za studia podyplomowe można odliczyć od podatku w
    rozliczeniu rocznym, jako kształecenie w szkołach wyższych do kwoty 760 zł (Jezeli
    mam ponizej 35 lat ) ?? Za pomoc z gory dziekuję
    pozdrawiam serdecznie
    Adam R
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-24 19:37:31
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Adam R." <a...@w...pl> wrote in message
    > Czy odpłatne ksztalcenie za studia podyplomowe można odliczyć od podatku w
    rozliczeniu rocznym, jako kształecenie w szkołach wyższych do kwoty 760 zł
    (Jezeli mam ponizej 35 lat ) ?? Za pomoc z gory dziekuję

    tak

    (art. 27a ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy o p.d.o.f.).
    Odpłatne kształcenie w szkołach wyższych w rozumieniu przepisów o
    szkolnictwie wyższym lub przepisów o wyższych szkołach zawodowych

    (art. 27a ust. 11 ustawy o p.d.o.f.).
    Prawo do odliczeń, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c), przysługuje
    podatnikowi kształcącemu się w szkole wyższej - o ile nie ukończył 35 roku
    życia, oraz podatnikowi, na którego utrzymaniu pozostaje osoba kształcąca
    się, o ile osoba ta nie ukończyła 25 roku życia i nie uzyskuje dochodów, z
    wyjątkiem dochodów:

    --
    pozdrawiam
    plusz