  • 1. Data: 2011-03-11 17:13:09
    Temat: Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa
    Od: tomek <t...@o...pl>

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,9236070,Miliardy_
    kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

    Tomek

  • 2. Data: 2011-03-11 18:45:16
    Temat: Re: Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Uzytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,9236070,Miliardy_
    kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

    Pod spodem sa komentarze pokazujace, ze artykul jest nierzetelny

  • 3. Data: 2011-03-11 19:46:48
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-11, o godz. 19:45:16
    "spa" <s...@a...er> napisał(a):

    > Uzytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci

    kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

    > Pod spodem sa komentarze pokazujace, ze artykul jest nierzetelny

    Jeśli piszesz o użytkowniku "fajny_pit" to sugeruję się nie sugerować
    jego bredzeniem. Artykuł zawiera kilka drobnych wpadek ale oddaje sedno
    sprawy.

    Tomek

  • 4. Data: 2011-03-11 19:53:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-11 18:13, tomek wrote:
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,9236070,Miliardy_
    kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

    > Tomek

    BTW, w tym roku zapewne co niektórzy popłyną dodatkowo na zmianie
    terminu składania sprawozdań ...

    Piotrek

  • 5. Data: 2011-03-11 20:23:09
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-11, o godz. 20:53:18
    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

    > BTW, w tym roku zapewne co niektórzy popłyną dodatkowo na zmianie
    > terminu składania sprawozdań ...

    Też coś tak czuję, to był szatański plan ..
    Ale my tu gadu gadu a dziura w finansach publicznych się dzięki temu
    zapcha

    Tomek

  • 6. Data: 2011-03-11 22:59:39
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-11, o godz. 18:13:09
    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,9236070,Miliardy_
    kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

    http://dentowizja.pl/film-Kara,za,%C5%9Bmieci.html

    Trochę nie wiadomo o co chodzi, jak to w takich reportażach,
    ale najważniejsze że zaczyna się dymić - może szybciej
    doczekamy się nowelizacji.

    Tomek

  • 7. Data: 2011-03-12 08:21:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    tomek wrote:

    > ale najważniejsze że zaczyna się dymić - może szybciej
    > doczekamy się nowelizacji.

    Czyli moja skrzynka coraz bardziej realna? :-)

  • 8. Data: 2011-03-12 11:39:18
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-12, o godz. 09:21:05
    "cef" <c...@i...pl> napisał(a):

    > Czyli moja skrzynka coraz bardziej realna? :-)

    Czemu nie, tylko musisz znaleźć kuriera który nie potłucze szkła :-)

    Tomek

  • 9. Data: 2011-03-12 12:51:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    tomek wrote:

    > Czemu nie, tylko musisz znaleźć kuriera który nie potłucze szkła :-)

    Myślałem, że postawisz w jakiejś knajpie.
    Mógłbyś liczyć na współudział wtedy :-)
    Ale pożyjemy zobaczymy, bo różnie jeszcze może być.

  • 10. Data: 2011-03-12 22:29:16
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-12, o godz. 13:51:52
    "cef" <c...@i...pl> napisał(a):

    > Myślałem, że postawisz w jakiejś knajpie.
    > Mógłbyś liczyć na współudział wtedy :-)

    W takim razie obawiam się że skrzynka to dla mnie dużo za dużo :-)

    > Ale pożyjemy zobaczymy, bo różnie jeszcze może być.

    Mam przeczucie że szczęście Cię nie opuści.
    A nawet jeśli, to napiszesz "nie rozpoznałem obowiązku" i odpuszczą :-)

    Swoją drogą w jaki sposób ustalasz rezerwę na kary - liczysz wartość
    oczekiwaną (tzn. nadzieję matematyczną) na dany rok czy idziesz na
    żywioł bez żadnej zakładki ?

    Tomek