  • 1. Data: 2006-07-27 22:01:56
    Temat: Sprzedaz <5 lat, 10% i wielkosc kwoty
    Od: laik <l...@k...org>

    Na wstepie przepraszam za powielanie tematu, ale dotychczasowe watki nie
    pozwlaja mi odnalesc odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie.
    Otoz chce sprzedac mieszkanie za 49 tysiecy. Jednak mam pewne
    zobowiazania po splacie ktorych pozostanie mi jedynie 30 tys. W planach
    mam ponadto zakup kolejnego lokalu (w innym miescie). I tu pytanie: czy
    na zakup kolejnego musze posiadac 49 tys wlasnych srodow, czy tez te 30
    wystarczy? Chodzi oczywiscie o owo slynne 10% i wszelakie z nim przygody.

    Pozdrawiam
    Laik