  • 1. Data: 2003-09-01 09:04:27
    Temat: Re: Sprzedaż importowanego pojazdu przed upływem pół roku...
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:biuvbq$mqu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!!
    >
    > Mam mały dylemat. Wiadomą sprawą jest konieczność zapłaty zryczałtowanego
    > podatku (20%) od różnicy pomiędzy ceną zakupu pojazdu w kraju a wartością
    > sprzedazy w przypadku osób fizycznych o ile od daty zakupu nie minęło pół
    > roku.
    >
    > Czy w przypadku importu indywidualnego również należy zapłacić taki
    > podatek??
    >
    > i jak jest wyliczony??
    >
    > Wartość sprzedaży w PL (-) Wartość zakupu na fakturze (według średniego
    > kursu waluty NBP w dniu nabycia) + akcyza + podatek VAT???

> [...]

    musisz zaplacic podatek bo jest on twoim dochodem :)
    a o jego wysokosci decyduje stawka podatku doch, jaki teraz placisz ze
    wzgledu na prog podatkowy w ktorym obecnie jestes...
    jest co prawda szansa ale dosc mala, ze moze ci sie upiec gdy tego nie
    zglosisz, ale US sprawdza , bo dostaja cynk z WK, wiec albo poczekaj ze
    sprzedaza albo zaplac podatek:)
    pozdro:))