  • 1. Data: 2005-09-14 09:28:01
    Temat: Sprzedaż mieszkania - jak nie płacić 10 % podatku.
    Od: maciej roszkowski<m...@r...com.pl>

    Proszę państwa ,
    proszę o radę ,
    02.08.2005r. kupiliśmy z żoną dom na kredyt. kredytobiorcami jestesmy ja żona i
    teściowa . ale w akcie notarialnym jako właściciele jesteśmy tylko ja i żona,
    09.09.05 teściowa sprzedała swoje mieszkanie własnosciowe , ktore wykupione
    było w 2004r. Urząd skarbowy chce o tej kwoty 10 % podatku. Czy można jakoś
    uniknąć płacenia tego podatku ?
    Dodam tylko , że teściowa jest zameldowana i mieszka w nas w nowym domu .

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-14 14:57:54
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - jak nie płacić 10 % podatku.
    Od: "Slayer" <b...@b...ble>

    Użytkownik "maciej roszkowski" <m...@r...com.pl> napisał w
    wiadomości

    Urząd skarbowy chce o tej kwoty 10 % podatku. Czy można jakoś
    > uniknąć płacenia tego podatku ?

    można, teściowa do 2 lat ma nabyć inne mieszkanie...

  • 3. Data: 2005-09-19 11:40:24
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    > Użytkownik "maciej roszkowski" <m...@r...com.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Urząd skarbowy chce o tej kwoty 10 % podatku. Czy można jakoś

    zrobić teściową współwłaścicielem domu i wpłacić kasę na konto kredytu. w
    tej kolejności. potwoerdzenie wpłaty do US i już. :-)

    WojtekPL