  • 1. Data: 2005-10-17 20:51:38
    Temat: Sprzedaz mieszkania wlasnosciowego.
    Od: "k.wator" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem na etapie wykupu mieszkania spoldzielczego od spoldzielni i
    przeksztalcenia go we wlasnosciowe.Z tego co wiem moja spoldzielnia nie
    robi zadnych problemow jesli chcialbym je [potem sprzedac przed uplywem 5
    lat. A jak to jest z Urzedem skarbowym?Ile i w jakim przypadku bede musial
    zaplacic podatek od pieniedzy uzyskanych ze sprzedazy mieszkania?Co zrobic
    zeby uniknac podatku?Serdecznie dziekuje za wszystkie odpowiedzi