  • 1. Data: 2005-10-17 19:05:10
    Temat: Etat + DG + ryczalt i problem
    Od: "dh" <z...@p...onet.pl>

    Jestem zatrudniony na etat, zalozylem dg w polowie tego roku.
    Czy dochody z DG wplywaja mi na to jak rozliczam sie z etatu - ktos mi teraz
    nagadal ze to z dg wliczam do etatu i rozliczam to jakby wszystko bylo z etatu
    ???
    Jakie pity mam zlozyc w przyszlym roku (pit 28 i 37 ) ??

  • 2. Data: 2005-10-17 20:14:43
    Temat: Re: Etat + DG + ryczalt i problem
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "dh" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    etatu
    > ???
    > Jakie pity mam zlozyc w przyszlym roku (pit 28 i 37 ) ??

    Przy działalności na ryczałcie składa się PIT 28 do końca stycznia
    przyszłego roku. Natomiast podatek płaci się za grudzień razem z
    listopadowym w takiej samej wysokości.
    Z pracy składa si e PIT 37

  • 3. Data: 2005-10-18 07:24:41
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 17-10-2005 22:14, Użytkownik Maria napisał:
    > Natomiast podatek płaci się za grudzień razem z
    > listopadowym w takiej samej wysokości.

    Art. 21. 1. Podatnicy są obowiązani za każdy miesiąc obliczać ryczałt od
    przychodów ewidencjonowanych i wpłacać go na rachunek urzędu skarbowego
    w terminie do dnia 20 następnego miesiąca, a za miesiąc grudzień - w
    terminie złożenia zeznania