  • 1. Data: 2006-12-06 18:38:54
    Temat: Sprzedaż samochodu firmie
    Od: "Paweł" <p...@W...gazeta.pl>

    Chce kupic samochod na moja firme, ale sprzedajacy nie chce mi wystawic
    rachunku na firme, bo mowi,ze jak sprzedaje firmie, to "jest to jakos inaczej
    niz jak sprzeda os. fiz., bo jakies podatki, pity itd. bedzie musial wypelnic".

    To prawda? Czy dla sprzedajacego (os. fiz.) jest to jakis klopot/roznica czy
    sprzedaje innej os. fiz. czy firmie?

    Pawel

  • 2. Data: 2006-12-08 21:33:42
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu firmie
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Paweł" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypelnic".
    >
    > To prawda? Czy dla sprzedajacego (os. fiz.) jest to jakis

    Nie ma dla niego żadnej różnicy, natomiast nie mam pojęcia co w takiej
    sytuacji z podatkiem od czynności cywilno prawnych ;-)

    --
    Pozdrawiam :-)
    Rafał - Tarnów