  • 1. Data: 2008-09-04 11:01:07
    Temat: Sprzedaz uzywanych lawek ze szkoly?
    Od: "henkf1" <h...@i...pl>

    Sa w szkole lawki(nieuzywane,poniewaz zakupiono nowe) te stare lawki che
    kupic ktos do jakies pracowni prywatnej szkoly bodaj,lub tak dla wlasnego
    uzytku,nie sprecyzowal, po prostu che odkupic lawki ze szkoly.
    Teraz pytanie jak takie lawki sprzedac? Maja kilka lat,sa jako srodek trwaly
    pewnie w ewidencji i pojecia nie mam na jakiej oficjalnej zasadzie mozna
    sprzedac poza szkole te lawki ?

  • 2. Data: 2008-09-04 11:33:55
    Temat: Re: Sprzedaz uzywanych lawek ze szkoly?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 04 Sep 2008 13:01:07 +0200, henkf1 napisał(a):

> [...]
    > pewnie w ewidencji i pojecia nie mam na jakiej oficjalnej zasadzie mozna

    A publiczna czy prywatna?

  • 3. Data: 2008-09-04 16:11:55
    Od: "henkf1" <h...@i...pl>

    Szkola publiczna

  • 4. Data: 2008-09-04 21:30:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Sep 2008, henkf1 wrote:

> [...]
    > pewnie w ewidencji i pojecia nie mam na jakiej oficjalnej zasadzie mozna

    Obawiam się że z powodu rozterek j.w. w wielu instytucjach wolą używane
    ST wyrzucić niż sprzedać (a powinno się za coś takiego odpowiadać jak
    za niegospodarność :[).
    Jak sprzedać?
    IMVHO - "normalnie".
    Są przepisy dotyczące zawierania umów przez jednostki budżetowe,
    prawda? Do jakiejś tam kwoty można z wolnej ręki, powyżej dopuszcza
    się AFAIR konkurs ofert, jeszcze wyżej jest przetarg...
    IMHO jak po "cenie rynkowej" to nie ma się jak przyczepić.
    Na pytanie o cenę rynkową przeszukać archiwum na okoliczność
    słowa "allegro" (albo podobnych :)).

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-09-06 18:28:04
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > IMHO jak po "cenie rynkowej" to nie ma się jak przyczepić.
    > Na pytanie o cenę rynkową przeszukać archiwum na okoliczność

    No i jeszcze jedna uwaga. Jeżeli ta sprzedająca szkoła jest jednostką
    budżetową - a większość szkół jest - to sprzedaż środka trwałego musi
    zatwierdzić ...rada gminy. Nie podam z czego to wynika bo nie wiem - ale
    ostatnio dwa razy się z takim czymś spotkałem. Raz to był piec co za 6 tys
    zł a raz komputer za 50 zł. Uchwała musiała być przed sprzedażą.

    --
    PawełJ