  • 1. Data: 2003-08-18 22:01:18
    Temat: Sprzedaz wysylkowa a data ksiegowania
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    temat sie przewijal na grupie pare razy ale w innej formie.

    moje pyt. dotyczy ksiegowania w KPiR daty zakupu i sprzedazy towaru
    wysylkowo.

    rozwazmy taki przypadek:
    1.hurtownia sprzedaje mi na FV towar wysylkowo z data sprzedazy=dacie
    wysylki.=28.05
    2.towar otrzymuje np. 02.06 (platnosc gotowka przy odbiorze)
    3.ksieguje towar z data X w KPiR

    pytanie - ile wynosi X? -przypuszczam ze jest to data fizycznego otrzymania
    towaru. ale niejestem pewien.

    (podatnik podmiotowo zwolniony z VAT)

    drugie pytanie - czy musze stos. drukarke fiskalna przy sprzedazy towarow
    osobom fizycznym w formie wysylkowej? slyszalem ze jest jakis limit 20.000zl
    sprzedazy w roku, po jego przekrocz. trzeba stos. kase. czy dotyczy to
    nieVATowcow?

    Domino