  • 1. Data: 2007-10-24 16:20:47
    Temat: Sprzedaż zestawu startowego BEZ telefonu komórkowego a kasa fiskalna: jaki symbol PKWiU?
    Od: s...@o...pl

    Nieszczęsny paragraf czwarty rozporządzenia Ministra Finansów o kasach
    fiskalnych orzeka że sprzedaż m.in. telefonów komórkowych i innego sprzętu
    telekomunikacyjnego wymaga WCZEŚNIEJSZEGO zainstalowania kasy fiskalnej.

    A jak jest z zestawami startowymi? (Sama karta SIM plus makulatura reklamowa,
    ale BEZ telefonu komórkowego)

    Dzwoniłem na (Dez)Informację Podatkową (22)3300330 i dowiedziałem się że
    wszystko zależy od tego, jaki symbol PKWiU posiadają te zestawy startowe.

    Kto udzieli mi informacji jaki symbol PKWiU ma albo powinien mieć taki zestaw
    startowy?

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2007-10-24 20:26:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.10.2007 s...@o...pl <s...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > Kto udzieli mi informacji jaki symbol PKWiU ma albo powinien mieć taki zestaw

    Zdaje się, że GUS.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/