  • 1. Data: 2007-10-24 15:03:23
    Temat: Informacja w sprawie podatku od nieruchmości
    Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>

    Witam zakupiłem pewna nieruchomość i musze w gminie złożyć informacje w
    sprawie podatku od nieruchomości IN-1 witam i mam problem bo nie wiem ile
    zapisać metrów na mieszkanie a ile na pomieszczenia gospodarcze poprzedni
    własciciel miał zapisane 40 metrów na mieszkanie i 80 na gospodarcze ,
    wogóle nie wiem co mma rozumieć jako pomieszczeni a gospodarcze czy
    kotłownia składzik na drewno to takie pomieszczenia , u mnie po przeróbkach
    wyjdzie mniej wiecej tak 150 mieszkania i 50 gospodarczych i nie wiem czy
    mogę tak zgłosić czy się urzad nie doczepi czy mi jakis kontroli nie naśle
    że za duzo na mieszkanie przerobiłem , nie mam pojecia jak to ugryśc
    Liczę na wasze doświadczenia
    Pozdrawiam JULIUSZ