  • 1. Data: 2007-10-24 10:46:44
    Temat: Sprzedaz dzialki - opodatkowanie
    Od: "Rzeznik" <r...@a...pl>

    Witam. Ze wzgledu na sytuacje finansowa chcemy sprzedac dzialke, która
    posiadamy. Jest to dzialka, która zona ma "od zawsze", dziedziczona z dziada
    pradziada. Pytanie jeakie podatki musimy zaplacic od sprzedazy takiej
    dzialki? Slyszalem, ze US chce zwrotu 22%VAT od sprzedazy takiej dzialki -
    czy to prawda? IMHO - gdybym kupil te dzialke za np 30tys a sprzedal za
    40tys to zrozumialbym koniecznosc zaplacenia 22%VAT od tego co zarobilem ale
    nie w przypadku gdy dzialke mam "od zawsze" i tak naprawde w zaden sposób
    nie podniose swojego statusu materialnego sprzedajac te ziemie....
    Prosze o wyjasnienie sytuacji i odpowiedz na postawione pytanie.

    Pozdrawiam
    Rzeznik

  • 2. Data: 2007-10-24 11:04:24
    Temat: Re: Sprzedaz dzialki - opodatkowanie
    Od: "Maaciek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Rzeznik" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie podniose swojego statusu materialnego sprzedajac te ziemie....
    > Prosze o wyjasnienie sytuacji i odpowiedz na postawione pytanie.

    wg mnie podatek w wysokosci 2% placi tylko i wylacznie kupujacy, ale byc
    moze sie myle