  • 1. Data: 2006-01-04 22:40:42
    Temat: Stara faktura za telefon
    Od: siarra <s...@w...pl>

    Witam.

    Znalazłem fakturę VAT za telefon z maja 2005, która nie została
    zaksięgowana. Czy mogę jeszcze teraz uratować VAT? Czy w ogóle jest sens ją
    księgować i jak to zrobić? KPIR, Vatowiec.

    siarra

  • 2. Data: 2006-01-05 00:40:20
    Temat: Re: Stara faktura za telefon
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@w...pl> napisal(a):
    > Witam.
    >
    > Znalazłem fakturę VAT za telefon z maja 2005, która nie została
    > zaksięgowana. Czy mogę jeszcze teraz uratować VAT? Czy w ogóle jest sens ją
    > księgować i jak to zrobić? KPIR, Vatowiec.

    Poproś o duplikat :)
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 3. Data: 2006-01-05 17:36:44
    Od: siarra <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2006 00:40:20 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Poproś o duplikat :)

    Jeśli otrzymam duplikat w styczniu 2006 to będę mógł odliczyć VAT i
    zaliczyć w KUP?

    Czy z oryginalną fakturą ( nie duplikatem) mogę coś zrobić sensownego?

  • 4. Data: 2006-01-06 23:16:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jan 2006, siarra wrote:

    > Czy z oryginalną fakturą ( nie duplikatem) mogę coś zrobić sensownego?

    ...korektę deklaracji VAT :)
    A co do PIT to IMHO jak o koszcie ktoś sobie później przypomni
    to jego sprawa.... ja bym zaliczył w KUP (zakładając że KPiR
    nie zamknięta i podatek nie rozlizony!) tak "po prostu".
    A co... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)