  • 1. Data: 2006-01-04 20:17:47
    Temat: f-ra i VAT 7%
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Witam

    Mam taki problem. Dokonałem zakupu towaru ze stawką VAT 7% (wyrób
    medyczny). Na fakturze zakupu nie mam podanego PKWiU ani podstawy
    prawnej do obniżonej stawki VAT. Nadeszła pora sprzedać ów towar i teraz
    mój klient życzy sobie na fakturze podania na jakiej podstawie towar ma
    obniżoną stawkę VAT. Czy mogę na mojej fakturze sprzedaży wpisać tę
    podstawę prawną (znam ją) czy muszę wpisać tak jak na fakturze zakupu?

    Postroofki

    VAT & ryczałt

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 2. Data: 2006-01-05 07:38:38
    Temat: Re: f-ra i VAT 7%
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    DaNsOuNd wrote:

> [...]
    > towar ma obniżoną stawkę VAT. Czy mogę na mojej fakturze sprzedaży
    > wpisać tę podstawę prawną (znam ją) czy muszę wpisać tak jak na

    Masz wpisać sam PKWiU albo podstawę.

  • 3. Data: 2006-01-05 08:19:43
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Masz wpisać sam PKWiU albo podstawę.