  • 1. Data: 2002-06-19 16:28:16
    Temat: Stawki podatku VAT
    Od: "Teatralny" <t...@w...pl>

  • 2. Data: 2002-06-19 16:30:49
    Temat: Re: Stawki podatku VAT
    Od: "Teatralny" <t...@w...pl>

    Sorry, przypadkowo mi wskoczylo bez tresci.

    Chodzi o to, ze potrzebuje danych o stawkach podatku VAT dla roznych
    dzialanosci.

    Szczegolnie zalezy mi na stawce dla nastepujacych uslug:

    1. produkcja przedstawien (spektakli) teatralnych
    2. dzialanosc artystyczna, estradowa

    Prosze o odpowiedz lub podanie miejsca w sieci gdzie moge to znalezc.

    Pozdrawiam,
    Teatralny

  • 3. Data: 2002-06-19 19:30:12
    Temat: Odp: Stawki podatku VAT
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Teatralny <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
    pisał:aeqbni$1sd$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > 2. dzialanosc artystyczna, estradowa
    >
    > Prosze o odpowiedz lub podanie miejsca w sieci gdzie moge to znalezc.

    Mysle, ze znajdziesz to na stronach MF (www.mf.gov.pl) w Ustawie o PTU. W za
    lacznikach (bodajze 8) masz rozne specyficzne uregulowania dla roznego rozdz
    aju dzialalnosci. Jesli nie znajdziesz, to masz zwykle 22% (obstawiam, ze ta
    k bedzie).

    BTW - zbyt malo precyzyjnie okresliles pkt 2 - np. do niedawna produkcja meb
    li artystycznych byla oblozona 7%.

    --

    pozdrawiam,

    glos