  • 1. Data: 2005-02-17 08:16:21
    Temat: Straty w działalności a PIT-5 i VAT-7
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Jeśli nowootwarta (od 3 stycznia 2005r) działalność gospodarcza opodatkowana
    KPiR oraz VAT w pierwszym miesiącu przyniosła straty (wydatki były większe od
    przychodów) to czy nalezy teraz składać deklarację PIT-5? Czy dopiero w
    miesiącu gdy podatek do zapłacenia będzie większy od 0?
    Czy teraz trzeba też złozyć deklarację VAT-7? (VAT również jest "ujemny").

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2005-02-17 14:41:04
    Temat: Re: Straty w działalności a PIT-5 i VAT-7
    Od: ocrushek <b...@r...pl.niespamuj>

> [...]
    > miesiącu gdy podatek do zapłacenia będzie większy od 0?
    > Czy teraz trzeba też złozyć deklarację VAT-7? (VAT również jest "ujemny").

    VAT7 musisz składać co miesiąc. Jeśli chodzi o PIT5, ja bym złożył dla
    świętego spokoju...