  • 1. Data: 2005-02-17 09:09:05
    Temat: dzialalnosc, koszta, podatek
    Od: ts <t...@t...skasuj.o2.pl>

    witam,
    swiezy dzialacz, glupie pytanie:
    - mam dg, nie mam w tym miesiacu (mam nadzieje ze tylko w tym) zyskow
    - mam 'koszta' - rejestracja domeny internetowej
    czy koszta powstale w tym miesiacu sa do odliczenia tylko w tym
    miesiacu, czy tez 'przechodza' na kolejne miesiace tak dlugo, az moje
    dochody okaza sie na tyle duze ze caly 'koszt' bede mogl odliczyc?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-17 10:27:59
    Temat: Re: dzialalnosc, koszta, podatek
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    ts napisał(a):
> [...]
    > miesiacu, czy tez 'przechodza' na kolejne miesiace tak dlugo, az moje
    > dochody okaza sie na tyle duze ze caly 'koszt' bede mogl odliczyc?

    "Przechodza", owszem, mozna to tak nazwać ;-)
    Podatek dochodowy w ciągu roku rozlicza sie narastająco bo okresem
    rozliczeniowym jest rok.
    W deklaracji ujmujesz zawsze przychody i koszty od poczatku roku do
    końca miesiaca za który jest złożona deklaracja.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813