  • 1. Data: 2002-01-08 15:42:06
    Temat: Strona WWW i bannery - jak to opodatkować znowuż...
    Od: MaXxX <m...@r...pl>

    Witam po raz kolejny... może tym razem coś ktoś wymyśli :)

    Mam stronę WWW, a na niej banner firmy Q. Firma Q płaci mi ileś groszy za
    każde wyświetlenie ich bannera. Dostaję miesięcznie ### złotych za ileś
    wyświetleń - i to koniec, nie mam żadnej pisemnej umowy która
    wyjaśniałaby, na jakiej podstawie otrzymuję to wynagrodzenie. Jak więc
    taką umowę, polegającą tylko na wypełnieniu formularza na stronie WWW,
    traktować, jeżeli NIE zawiera ona definicji jakiego typu usługę w ten
    sposób będę świadczyć, czy może będzie to umowa-zlecenie wyświetlania
    bannera, czy jakaś reklama czy coś..? Konkretnie interesują mnie koszty
    uzyskania, gdyż US był fajny i stwierdził że 0% kosztów mi przysługuje,
    szczególnie że firma Q jest w USA..?

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,