  • 1. Data: 2002-01-08 15:26:33
    Temat: spozniona akutalizacja NIP3 - mandat
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    17 lipca zeszlego roku kupilem mieszkanie i zameldowalem sie w nim. Jednak
    aktualizacji danych dokonalem dopiero pod koniec wrzesnia / poczatek
    października. W dzień sylwestra otrzymałem pisemko z US iz jako sprawca
    wykroczenia skarbowego jestem wzywany do osobistego stawiennictwa. Prowadze
    dzialalnosc gospodarcza i rozliczam sie na zasadach ogolnych (PIT-5).
    Poradzcie co robic? Jak wybrnąć z tej sytuacji???

    Kamil.

  • 2. Data: 2002-01-08 15:56:20
    Temat: Re: spozniona akutalizacja NIP3 - mandat
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
    > aktualizacji danych dokonalem dopiero pod koniec wrzesnia / poczatek
    > października. W dzień sylwestra otrzymałem pisemko z US iz jako sprawca

    A co wg US jest tym wykroczeniem skarbowym?

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-08 17:08:41
    Od: "mictlan" <m...@p...pl>

    Spozniona aktualizacja danych - przekroczony termin 30 czy 60 dni

  • 4. Data: 2002-01-10 21:43:45
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@p...pl:

    > Spozniona aktualizacja danych - przekroczony termin 30 czy 60 dni

    Po pierwsze, jeżeli prowadzisz działalność gosp. to aktualizacja na NIP-1 +
    nowe zaśw. o wpisie do ewidencji gosp. Masz na to czas - zdaje się miesiąc
    lub 7 dni gdy płacisz VAT. Aktualizacji na NIP3 dokonują osoby nie
    prowadzące DG i muszą ją złożyć najpóźniej w momencie złożenia dkelaracji
    rocznej PIT37. Po drugie, pierwsze słyszę żeby jakiś US wymierzył za to
    karę. Jaki to US???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz