  • 1. Data: 2002-01-08 13:57:29
    Temat: opodatkowanie w spółce komandytowo akcyjnej
    Od: "Ryszard Frejno" <r...@f...com.pl>

    Szanowni grupowicze!
    Czy słuszna jest teza, że w w/w spółce (przypominam, że nie posiada
    osobowości prawnej) występują nastepujące stawki podatku dochodowego:
    1) komplementariusz: podatek od osób fizycznych wg skali
    2) akcjonariusze: podatek od dywidendy: 15% ?

    Z góry dziękuję za wypowiedzi i serdecznie pozdrawiam
    Nie ukrywam, że licze na Orkę...

    Ryszard Frejno

  • 2. Data: 2002-01-09 00:41:29
    Temat: Re: opodatkowanie w spółce komandytowo akcyjnej
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

> [...]
    | 1) komplementariusz: podatek od osób fizycznych wg skali
    | 2) akcjonariusze: podatek od dywidendy: 15% ?

    Panie Ryszardzie spółka komandytowa jest spółką osobową i nie posiada faktycznej
    osobowości prawnej w związku z czym nie można mówic tutaj o uczestniczeniu w
    zyskach takiej osoby, w związku z czym jak się wydaje nie ma podstaw do
    stawiania takiej tezy, ale może jestem w błędzie...

    pozdrawiam
    majura

  • 3. Data: 2002-01-09 08:58:28
    Od: "Ryszard Frejno" <r...@f...com.pl>

    Użytkownik majura <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1g3cs$8np$...@n...onet.pl...

> [...]
    > zyskach takiej osoby, w związku z czym jak się wydaje nie ma podstaw do
    > stawiania takiej tezy, ale może jestem w błędzie...

    Dziękuję za wypowiedź. Jakie podatki zatem płaci w/w skład osobowy?
    Ryszard Frejno