  • 1. Data: 2002-01-08 13:26:38
    Temat: wspólne rozliczanie
    Od: "Monika" <m...@a...net>

    Czy mogę rozliczyć się wspólnie z mężem jeśli w ubiegłym roku nic nie
    zarobiłam. Jestem na urlopie wychowawczym.
    Pozdrawiam,
    Monika

  • 2. Data: 2002-01-08 14:29:25
    Temat: Re: wspólne rozliczanie
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Jeśli żadne z Was nie prowadziło działalności gospodarczej opodatkowanej na
    ryczałcie to jak najbardziej możecie - mąż legalnie zarobi na swojej żonie
    wysokość ulgi podatkowej ;-)

  • 3. Data: 2002-01-08 15:10:34
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Same plusy.

  • 4. Data: 2002-01-08 15:12:56
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Pulsar" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    na
    > ryczałcie to jak najbardziej możecie - mąż legalnie zarobi na swojej żonie
    plus ewentualne ściągnięcie w niższy przedział podatkowy ;-))))
    pozdr
    KTP