  • 1. Data: 2003-04-05 17:07:51
    Temat: Stypendium.
    Od: "Zbych" <r...@o...pl>

    W minionym roku pracowałem na umowę zlecenie.
    Teraz muszę się z tego rozliczyć...

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, czy powinienem uwzględnić w rozliczeniu,
    jako "inne dochody" również moje stypendium?

  • 2. Data: 2003-04-05 17:26:59
    Temat: Re: Stypendium.
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, czy powinienem uwzględnić w rozliczeniu,
    > jako "inne dochody" również moje stypendium?

    nie

  • 3. Data: 2003-04-05 18:02:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Apr 2003, Slayer wrote:
    [...Zbych...]
    >+ > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, czy powinienem uwzględnić w rozliczeniu,
    >+ > jako "inne dochody" również moje stypendium?
    >+
    >+ nie

    A nie zależy to od tego kto stypendium fundował ? ;)
    Wiem, wiem, 999,98 promila że chodzi o stypendium "...ministra...",
    ale... pomarudzę. A co :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-04-05 18:44:33
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > A nie zależy to od tego kto stypendium fundował ? ;)
    > Wiem, wiem, 999,98 promila że chodzi o stypendium "...ministra...",
    > ale... pomarudzę. A co :)

    z tego wynika że w 99,98% moja wielce skomplikowana wypowiedź jest raczej prawidłowa
    ;-)

  • 5. Data: 2003-04-05 23:13:38
    Temat: OT: Stypendium.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Apr 2003, Slayer wrote:
    [...]
    >+ > Wiem, wiem, 999,98 promila [...]
    >+ z tego wynika że w 99,98% moja wielce skomplikowana
    >+ wypowiedź jest raczej prawidłowa

    Nie, bo w 99,998%, tam były promile !
    Inna sprawa że w 99,98% również, ale znowu jesteś nieścisły :)

    >+ ;-)

    :)

    pzdr, Gotfryd