  • 1. Data: 2006-06-27 20:13:55
    Temat: Symbole PKWiU
    Od: "Krzysiek Z." <t...@t...pl>

    Witam,

    Właśnie segreguję faktury do Zwrotu VAT na podstawie załącznika Ministra
    Transportu i Budownictwa z materiałami budowlanymi, które miały podatek 7%,
    a teraz mają 22%.
    Nie mogę połapać się o co chodzi z symbolami PKWiU.
    Czy symbol na fakturze np. 28.11.23-63.19 musi byc identyczny jak ten w
    załączniku (w załączniku mam 28.11.23-63), czy może ma zgadzać się tylko
    początek ??
    Co oznacza "ex" przed niektórymi symbolami w tymże załączniku ???

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 2. Data: 2006-06-28 09:04:12
    Temat: Re: Symbole PKWiU
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jun 2006, Krzysiek Z. wrote:

    > Czy symbol na fakturze np. 28.11.23-63.19 musi byc identyczny jak ten w
    > załączniku (w załączniku mam 28.11.23-63), czy może ma zgadzać się tylko
    > początek ??

    IMO w przedstawionym przypadku musi być początek bo inaczej się
    nie da :)

    > Co oznacza "ex" przed niektórymi symbolami w tymże załączniku ???

    "exclusive", czyli "wyłącznie", czyli musi się dokładnie zgadzać
    a nie tylko "początek". Nie ma pod tabelką???

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-06-28 09:32:29

    Dnia 6/28/2006 11:04 AM, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > "exclusive", czyli "wyłącznie", czyli musi się dokładnie zgadzać
    > a nie tylko "początek". Nie ma pod tabelką???

    Nie wiem jak to jest w tym rozporządzeniu ale w ustawie watowskiej "ex"
    oznacza, że w ramach danego symbolu dotyczy to tylko części asortymentu.