  • 1. Data: 2002-01-08 18:39:09
    Temat: Symfonia bufor - ksiega
    Od: "Andrev" <m...@g...pl>

    Czy istnieje jakis sposob aby juz zaksiegowane dokumenty przeniesc z
    powrotem do bufora ?
    (z tego co sie orientuje da sie to zrobic)

    Za odzew bede wdzieczny

    Andrzej
    --------------------------------
    UIN 37349978 GG 2144

  • 2. Data: 2002-01-08 18:56:12
    Temat: Re: Symfonia bufor - ksiega
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Andrev napisał(a) w wiadomości: ...
    >Czy istnieje jakis sposob aby juz zaksiegowane dokumenty przeniesc z
    >powrotem do bufora ?
    >(z tego co sie orientuje da sie to zrobic)
    >
    >Za odzew bede wdzieczny
    >
    >--
    >Pozdrawiam
    >
    >Andrzej
    >--------------------------
    >Księguje w Symfoni od 1999r ale nigdy nie przenosiłam z ksiąg do bufora
    tylko odwrotnie Z tego co mi wiadomo po zaksięgowaniu dokumentów i
    zamknięciu miesiąca nie ma możliwości wrzucić coś do ksiąg do poprzdniego
    okresu .Chyba że znajdziesz kopie przed ksiegowaniem.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-01-08 20:56:46
    Od: "Andrev" <m...@g...pl>

> [...]
    > zamknięciu miesiąca nie ma możliwości wrzucić coś do ksiąg do poprzdniego
    > okresu .Chyba że znajdziesz kopie przed ksiegowaniem.

    Teoretycznie nie ma mozliwosci ale praktycznie da sie to zrobic w serwisie
    x mi powiedzieli mi ze robia to w wyjatkowych sytuacjach (na pewno sporo za
    to biora)

    Andrzej
    --------------------------------
    UIN 37349978 GG 2144

  • 4. Data: 2002-01-08 22:09:39
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Andrev wrote:

    > Czy istnieje jakis sposob aby juz zaksiegowane dokumenty przeniesc z
    > powrotem do bufora ?
    > (z tego co sie orientuje da sie to zrobic)
    Na ile sie orientuje to nie ma takiej mozliwości, ale gdyby była to program
    nie spełniałby wymogów ustawy o rachunkowości.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl