  • 11. Data: 2004-03-29 08:59:12
    Temat: Re: Szanowna pani M...
    Od: ELA<e...@i...pl>

    aequam memento rebus in servare mentem - pamiętaj o zachowaniu
    równowagi w trudnej sytuacji - Horacy, Pieśni

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-03-29 09:05:13
    Od: ELA<e...@i...pl>

    Szanowna Pani M... czy czytała Pani kiedykolwiek "mini etykietę"
    grupy?

    4.4. Kultura dyskusji

    Nie używaj wyzwisk, nie pouczaj innych dyskutantów i staraj się spo­
    kojnie i rzeczowo formułować swoje poglądy. Pamiętaj, że w dyskusji
    uczestniczą ludzie wykonujący różne zawody oraz mający różne wy­
    kształcenie, więc szybko może się okazać, że to Ty czegoś nie wiesz o
    kolejnym przedmiocie sporu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2004-03-29 18:15:25
    Od: Bunio <o...@a...pl>

    > Rozwiń, bo pora późna i nie mogę dojść co tam robią jakieś
    > dwa miliony ?! :)

    miało być 20 miliony pracujących :-) no fakt późna u mnie też :-D