  • 1. Data: 2005-03-17 19:47:05
    Temat: Szukam dobrego biura rachunkowo-doradczego w Lodzi
    Od: "Olek" <f...@a...com>

    Czy mozecie jakies polecic?

  • 2. Data: 2005-03-18 06:33:56
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Olek" <f...@a...com> napisał w wiadomości
    news:d1cmql$afe$1@achot.icm.edu.pl...
    > Czy mozecie jakies polecic?

    Polecam to: http://www.profit-us.com/
    Firmę prowadzi małżeństwo.
    Są The-BEST !! :)

    Rzeczowy, fachowy, super doradca.

  • 3. Data: 2005-03-18 10:39:18
    Od: ulapod <u...@g...pl>

    Olek wrote:

    > Czy mozecie jakies polecic?

    Ja polecam Biuro Rachunkowe pani Ewy Piskorskiej (ul: Piotra Skargi),
    tel: 681-75-18. Jest to moje trzecie z kolei biuro i wreszczie (odpukać)
    jestem zadowolona (i płacę mniej niz w poprzednich).

  • 4. Data: 2005-03-18 14:31:29
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    > Ja polecam Biuro Rachunkowe pani Ewy Piskorskiej (ul: Piotra Skargi),
    > tel: 681-75-18. Jest to moje trzecie z kolei biuro i wreszczie (odpukać)
    > jestem zadowolona (i płacę mniej niz w poprzednich).

    - albo w tym biurze jestes od niedawna i nie kontrolujesz jak cie rozliczaja
    (ja niestety kontroluje)
    - albo prowadzisz firme o wielkich obrotach, ogromnych zyskach i dlatego maja
    ochote cie prowadzic (moja firma jest mala, wiec nie maja czasu by mi go
    poswiecac - slowa w/w pani)
    - albo ty masz wyjatkowe szczescie a ja wielkiego pecha, bo dwa miesiace w tym
    biurze wystarczyly, ze zamierzam uciec gdzie pieprz rosnie
    - albo ten post to autoreklama.

    Podsumowujac: ja tego biura nie polecam.

  • 5. Data: 2005-03-18 15:48:48
    Od: ulapod <u...@g...pl>

    No to padł na mnie blady strach :(

    > - albo w tym biurze jestes od niedawna i nie kontrolujesz jak cie
    > rozliczaja (ja niestety kontroluje)

    Jestem w tym biurze dokładnie 6 miesięcy a polecili mi je znajomi, którzy
    tam mają sporą firmę od kilku lat. Ja mam jednoosobową DG więc kokosów na
    mnie nie zarabiają.
    Napisz mi co ci poszło nie tak w tym biurze i jak do tego doszedłeś bo ja
    rzeczywiście ich nie kontroluję ale tak na oko wszystko wygląda ok. Nie
    chcę jednak niczego przeoczyć bo dzięki poprzedniemu biuru miałam już
    kontrolę z US i nie chcę powtórki z rozrywki.

    Czekam na maila (ulapod znaczek gazeta.pl) i dziękuję z góry.

    ulapod