  • 1. Data: 2004-01-29 11:40:32
    Temat: Szukanie urzędów skarbowych
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    czy ktoś zna w sieci taką stronę, gdzie można wpisać adres
    i pokaże się pod który urząd dany adres podlega ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2004-01-29 13:20:56
    Temat: Re: Szukanie urzędów skarbowych
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > czy ktoś zna w sieci taką stronę, gdzie można wpisać adres
    > i pokaże się pod który urząd dany adres podlega ?
    ------------------------------------
    Może tu
    http://www.gofin.pl/pokaz_punkt.php?id_punkt=187
    Wiola

  • 3. Data: 2004-01-29 13:23:38
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Lipas".

    > ------------------------------------
    > Może tu
    > http://www.gofin.pl/pokaz_punkt.php?id_punkt=187
    > Wiola
    -----------------------
    Oj jak zobaczyłam teraz to nie spełnia twoich wymagan
    Wiola

  • 4. Data: 2004-01-29 13:37:13
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Wiola,

    W Twoim liście datowanym 29 stycznia 2004 (14:23:38) można przeczytać:
    W> Oj jak zobaczyłam teraz to nie spełnia twoich wymagan
    W> Wiola

    no właśnie, ale dzięki

    --
    Pozdrowienia,