  • 1. Data: 2020-04-30 00:07:57
    Temat: Tarcza ARP, spadekobrotów w kwietniu a VAT kwartalny
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Dziś ruszył nabór w tarczy ARP i już są kwiatki:
    https://www.gov.pl/web/finanse/zlozenie-deklaracji-v
    at-niezbedne-do-wsparcia-w-ramach-tarczy-finansowej

    "Przypominamy, że podstawą weryfikacji wniosków i oświadczeń
    wpływających na przyznanie subwencji i jej wysokość w ramach Tarczy
    Finansowej, oferowanej przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR), są rejestry
    publiczne (Krajowej Administracji Skarbowej, ZUS)."

    "Dla podatników podatku od towarów i usług, niezbędna do otrzymania
    subwencji informacja o obrotach będzie pochodzić z deklaracji VAT,
    która zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Ministerstwo Finansów i
    Krajową Administrację Skarbową."

    Vatowiec kwartalny chce złożyć wniosek (w maju) uwzględniający spadek
    za kwiecień. Kiedy jego wniosek może zostać zweryfikowany? :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2020-05-06 11:38:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, WAM.
    On 30.04.2020 00:07 you wrote:

> [...]

    > Vatowiec kwartalny chce złożyć wniosek (w maju) uwzględniający
    > spadek za kwiecień. Kiedy jego wniosek może zostać zweryfikowany? :)

    Weryfikacja jest na podstawie jpk, a ten wysyłany jest co miesiąc
    niezależnie od rozliczenia VAT.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2020-05-06 12:43:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 06 May 2020 11:38:19 +0200, Pete <n...@n...com> wrote:

    >Weryfikacja jest na podstawie jpk, a ten wysyłany jest co miesiąc
    >niezależnie od rozliczenia VAT.

    Masz rację. Niestety informacja o JPK pojawiła się póżniej, na 30.04
    było tylko info o deklaracji VAT. JPK wysłałem 04.05, wniosek 05.05
    rano, a 05.05 wieczorem miałem pozytywną decyzję. Także działa na JPK
    tylko informacja podana na początku była niepełna.

    WAM