  • 11. Data: 2006-08-25 21:04:07
    Temat: Re: Telefon na karte a koszty???
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 22:59:23 +0200, Tristan napisał(a):

    > Dlaczego? Niechęć polaków do ich własnego języka mnie przeraża.

    Niektóre słówka się przyjmują w naszym języku inne nie. Pre-paid
    niestety się przyjmuje.

    Andrzej

  • 12. Data: 2006-08-31 14:58:25
    Od: "KS" <S...@l...lpha.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@n...in.poland> napisał w wiadomości
    d...
    > Dnia Fri, 25 Aug 2006 22:59:23 +0200, Tristan napisał(a):
    > Niektóre słówka się przyjmują w naszym języku inne nie. Pre-paid
    > niestety się przyjmuje.

    Tak z hamerykańska :-)
    Telefon komórkowy na kartę jest również popularnym określeniem
    http://www.google.com/search?hl=pl&rls=ADBS%2CADBS%3
    A2006-31%2CADBS%3Aen&q=telefon+na+kart%C4%99&btnG=Sz
    ukaj&lr=

    "Orange Go - najkorzystniejsza oferta na kartę"
    http://www.orange.pl/portal/map/map/ogoffer?TARGET=G
    O_OFFER&id=1458731
    "Doładuj telefon na kartę (telefon komórkowy GSM) w dowolnej polskiej
    sieci:" http://kody.gsm.pl/

    Zamiast podatki nalezy mówić tax , bo może kogoś "odrzucają" podatki :-)

  • 13. Data: 2006-08-31 15:01:07
    Od: "burak" <b...@o...pl>

    Użytkownik "morghul" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To się nazywa Pre Paid, tak na przyszłość. Mnie też trzącha jak ktoś mówi
    > "na kartę".

    Nie lubisz buraków ? Jesteś "światowy" gość ?